Avaruusseikkailu
Avaruusseikkailu
Oppimateriaali
Luotu: 23.9.2021, Muokattu: 23.9.2021
Sisältö
- Avaruusseikkailu (docx, 581,5 kt)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Työohje pelin ohjelmointiin Scratch -ympäristössä. Ohje sopiva 3.-6. luokan oppilaille yhteen 45-90 minuutin ohjelmointihetkeen. Materiaali sisältää ylös eriyttävän lisähaasteen loppuosassa tutkimiseen ja ohjelmointiosaamisen lisäharjoitteluun.
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-SA 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Oppija |
Koulutusaste |
Perusopetus Vuosiluokat 3-4 Vuosiluokat 5-6 |
Oppimateriaalin tyyppi |
Opas |
Oppiaine / tutkinto / tieteenala |
Matematiikka |
Tavoite- ja sisältöalue |
L4 Monilukutaito L5 Tieto- ja viestintäteknologinen osaaminen S1 Ajattelun taidot T14 innostaa oppilasta laatimaan toimintaohjeita tietokoneohjelmina graafisessa ohjelmointiympäristössä |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Avaruusseikkailu |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Kampukset / kokoelmat |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024657_7 |
Tekijät |
Julkaisija |
2021
|
Julkaistu |
2021
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Ohjeistus |
Saavutettavuus |
tekstivastine |
Saavutettavuuden esteet |
ei esteitä |
Tallennettuna:
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä